سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آرشیو کلبه - کلبه ی دوستی


ساعت 9:38 عصر سه شنبه 86/11/23

کشششششششششششششششششششششششت.کشت منواین دختره.کچلم کرد از بس گفت درمورد کاکا هم بنویس.بیا عذرا خانوم.راحت شدی؟آخرش درمورد کاکا جونتم نوشتم.
کاکا در توصیف عذرا خانوم: کاکا یه پسره ناناز,خوشکل,جیگر,باحاله که توی تیم فوتبال ایتالیا بازی می کنه.البته زنم داره ها…زنش هم جیگره.ولی عذرا گیر 3پیچ داده به این پسره و ول نمیکنه.تا حدی که همه ی بچه ها عذرا رو با اسم کاکا می شناسن.روی میز و دیوار و رو پیشونی معلم و… خلاصه همه جا می نویسه کاکا.مامانش هم میگه:کی قراره این کاکا بمیره از دستش راحت شیم.به افتخار عذرا جون یه مطلبی درمورد کاکا می نویسم.

kaka

شجره نامه ی کاکا:
نام : ریکاردو ایزاکسون داس سانتوز لیته  Ricardo izecson dos santos leite ملقب به کاکا(kaka) 
میزان تحصیلات: دیپلم
سن: 24-  1982/4/22  در برازیلیای برزیل Brasilia the capital of Brasil
دین: مسلمان(قبلا مسیحی بوده)
خانواده: پدر و مادر و یک برادر داره.
نام پدر : بوسکو ایزاکسون پریرا لیته. Bosco izacson priera leite
مهندس راه و ساختمان
نام مادر: سیمون کریستیانو داس سانتوز لیته.Simon cristiano  dos santos leite ، دبیر زیست شناسی
نام برادر: رودریگو ایزاکسون داس سانتوز لیته .Rodrigo izecson dos santos leite، فوتبالیست در تیم  ریمینی
rimini ایتالیا در سری B ملقب به دیاگو ( Diago)
رنگ مورد علاقه: سفید
آشامیدنی مورد علاقه:آب
بازیگر مورد علاقه: جولیا رابرتز، تام هنکس             
فیلم مورد علاقه:گلادیاتور.تروی
کتاب مورد علاقه: انجیل
موسیقی : موسیقی کلیسا
کاکا  پسری بازیگوش:
 کاکا از همان دوران نوجوانی پسری بازیگوش بود. او با موهای سیاه و چشمان نافذش خود را در دل همه جا کرد. وقتی سوار بر موتور (هارلی دیویدسن) و یا (بی‌‌ام‌و 1400) خود می‌شد توجه همه را به خود جلب می‌کرد. او به یک نام معروف و جنجالی تبدیل شد البته نه در زمین فوتبال بلکه در میان دوستانش آن هم به دلیل روحیه شاد و بانشاطی که داشت.یک بار با دوستانش شرط بست که در یک پرش خطرناک در استخر شرکت کند اما سرش به لبه استخر خورد و آسیب جدی دید، در نتیجه مدتی از صحنه فوتبال دور شد تا بهبود پیدا کرد. وقتی در خیابان‌های میلان قدم می‌زد و یا با مادرش سوار بر اتومبیل لوکس خود می‌شد، نگاه‌های همه به سوی او جلب می‌شد. کاکا به طور کلی فردی متواضع و مهربان است و همین مسئله همه را به سوی خود جلب کرده است.
ازدواج در سال 2005:
وی در 23 دسامبر 2005، در حضور ششصد مهمان در یک کلیسا در برازیلیا با کارولین 18 ساله فرزند نماینده شرکت (دیور) شهر سائوپائولوی برزیل پیمان ازدواج بست، گرچه پیش از این گفته می‌شد، کارولین دختر صاحب (دیور) است اما بعد مشخص شد که شایعه‌ای بیش نبود و کارولین دختر نماینده شرکت آرایشی و بهداشتی و تولیدکننده عطر و ادوکلن (دیور) در برزیل است، از مهمانان ویژه مراسم ازدواج آنان باید به نام‌هایی چون رونالدو، آدریانو، دیدا، باتیستوتا و مربیان تیم ملی برزیل اشاره کرد. کارولین و کاکا برای اولین بار در سال 2002 در یک مهمانی همدیگر را ملاقات کردند و همین آشنایی تبدیل به ازدواج آنان شد. حتی وقتی کاکا از سائوپائولو در سال 2003 به سوی ایتالیا رفت، کارولین که یک بچه مدرسه‌ای بود در انتظارش ماند و فقط اوقات تعطیلات را به همراه خانواده نزد کاکا به میلان می‌رفت. بالاخره آنان سال گذشته با یکدیگر ازدواج کردند و هر دویشان از ازدواج‌شان، احساس خوشحالی و خوشبختی می‌کنن.


¤ نویسنده: فاطمه

نوشته های دوستای گلم( )

ساعت 1:12 صبح جمعه 86/11/12

سلام بروبچز.چطورید؟خوبید؟چند هفته پیش داشتم تو اینترنت چرخ می زدم که یه دفعه به یه مطلب جالب رسیدم.خیلی برای من جالب بود گفتم واسه شمام بگم شاید نشنیده باشید.مطلب درمورد دختر پانزده ساله ی یک خواننده ی زن معروف لبنانی که بر خلاف رویه مادرش حجاب اسلامی را برگزید.
هیفا وهبی متولد 10 مارس  1970 است که از یک پدر لبنانی و مادر مصری در یک شهر کوچک در نزدیکی جنوب لبنان زاده شد.هیفا در مقام دوم دختر شایسته ی لبنان به شهرت رسید.
زینب دختر هیفاوهبی خواننده ی عرب در نه سالگی ضمن ابراز انزجار از روش زندگی مادرش به پیروی از دستورات خداوند همت گمارد.زینب به مطبوعات گفته است ستاره بودن مادرم که همراه با گناه است برای من هیچ ارزشی ندارد.این دختر هم اکنون به همراه مادربزرگش در کویت زندگی می کند و در نه سال گذشته با مادرش دیداری نداشته است.هیفا وهبی(مادر زینب) همیشه در مصاحبه های خود از پاسخ به پرسش درباره ی دخترش خودداری می کند و یکبار در این باره در جلوی دوربین به شدت گریه کرد.
خانواده ی وهبی از خانواده های معروف شیعه در جنوب لبنان است و برادر هیفا از رزمندگان مقاومت حزب الله بود که در مقابله با صهیونیست در سال 1983 میلادی به شهادت رسید.
نمیدونم والا آدم چی بگه! باور کنه یا نکنه! ولی خداییش اگه واقعیت داشته باشه خیلی جالبه ها! آدم یه چیزایی می شنوه که شاخ درمیاره! خلاصه این بود هیفا و دخترش!!!
عکس در ادامه ی مطلب

¤ نویسنده: فاطمه

نوشته های دوستای گلم( )

ساعت 12:34 عصر جمعه 86/10/28

"سلامٌ علی ثارالله و بن ثاره"
برای درک عشق باید سری به کربلا زد.
باید در کوره راه ذلت هیهات خواند و در جاده ی عزت اهل مباهات بود.
باید به شناسنامه مهر ثبت احوال عشق زد.
باید از پندارها پند گرفت. باید چون حبیب ابن مظاهرها، حبیب باشیم.
باید در راه مسلم ابن عقیل، مسلم ابن قتیل بود تا به درجه ی خاصان رسید.
عاشورا جشن تولد شجاعت است وعزت.
کربلا روستایی است که رستم های زمان از آن آب غیرت می نوشند و دلیر می شوند. 

 * این حسین کیست خدایا که خدایی می کند
غم عشقش همه رو کرببلایی می کند
او خدا نیست ولی کار خدایی می کند
از همه دل می ستاند دلربایی می کند *

hossain


¤ نویسنده: فاطمه

نوشته های دوستای گلم( )

ساعت 3:48 عصر یکشنبه 86/10/23

یه سلام سرد و برفی به همه ی دوست های عزیزم.امیدوارم حالتون خوب باشه و در سلامتی کامل به سر ببرید.شکر خدا امتحانات هم تقریبا تموم شد.البته چندتا امتحان که توی تعطیلی ها افتاد واسه ی بهمن موند و بعدش همvaaaaaay. ولی واقعا خیلی زمستون باحالی بود.البته برای دانش آموزان.اگه بدونید چه حالی میده امتحان داشته باشی و یه دفعه بگن که فردا همه ی مقاطع تعطیلهhuuuuuuuuuuura.واقعا نهایت خوشحالی یه دانش آموز همین میتونه باشه.اینجا که تا الان 5روز به تعطیلی خوردیم.کلی  اس ام اس باحال هم واسم در همین مورد اومد.یکیش گفته بود:( تنها با 10درجه زیاد کردن دمای خونتون و روشن گذاشتن شعله های اجاق گاز حتی در مواقعی که استفاده ندارد ما را در تعطیل کردن مدارس و دانشگاه ها یاری فرمایید.کمک کردن به تعطیلی یک وظیفه ی ملی است.*کمیته ی محصلین تنبل*). ولی به نظر من اگه بدون تعصب و با انصاف به مساله نگاه کنیم مزیت های این تصمیم تعطیلی ها بیشتر از بار منفیشه.ولی واقعا سرمای بی سابقه ای هم هست.مامانم میگه که میتونه این سرمای بی سابقه و شدید یکی از نشانه های ظهور امام زمان (عج) به خاطر شدت فساد و اینجور چیزا باشه.نمیدونم شاید هم همینطور باشه.

البته در کنار این همه خوشحالی مشکلات زیادی هم مثل مشکل کمبود گاز پیش اومده که انشاا... هم وطن های عزیز اگه یه خورده صرفه جویی کنن و به یاری هم این مشکل رو کاهش بدن و برطرف کنن.خوب هوا هم کم سرد نیست.پس باید گفت لطفا رعایت کنید.خوب دیگه زیاد وارد این مسئله نمیشم.
امیدوارم زمستون خوبی داشته باشید.bye


¤ نویسنده: فاطمه

نوشته های دوستای گلم( )

ساعت 2:19 صبح سه شنبه 86/10/4

همان طور که مطلع هستید فصل فصله امتحاناته (وای به روزگارمون).امیدوارم این نکات به دردتون بخوره.برای خودم که مفید بود. انشاا... برای شما هم همین طور باشه.دعا کنید این امتحانات رو هم با خوبی و موفقیت تمام (بدون هیچگونه افتادگی)به پایان ببریم.این هم آخرین آپم تا آخر امتحانات.پس تا چند هفته ی دیگه خدانگهدار همگی.bye

ده توصیه برای موفقیت در امتحانات:

1- توجه داشته باشید که هدف از امتحان ارزیابی و اندازه‌گیری دانسته‌های شماست نه انتقام گرفتن از شما.
بنابراین نگران نباشید.

2- کلیه سوالات امتحـانی از کتـاب درسی شمـا انتخـاب شده است. حـال که شمـا کتاب را خوانده‌اید.
نباید نگران و مضطرب باشید
.

3- قبل از آغاز امتحان به خدا توکل کنید و توجه داشته باشید که با یاد خدا دلها آرام می‌گیرد واضطراب برطرف می‌شود.

4- پس از تحویل گرفتن ورقه امتحان چند دقیقه قلم به دست نگیرید. تامل کنید و افکار خود را تنظیم کنید.

5- ابتدا سوالات آسانتر را پاسخ دهید تا وقت بیشتری برای فکر کردن به سوالات مشکلتر داشته باشید.

6- در حالی که سوالی را جواب می‌دهید نکاتی را که درباره دیگر سوالات به ذهنتان می‌رسد یادداشت کنید تا آنها را از یاد نبرید و در کارتان هم وقفه‌ایی ایجاد نشود.

7- هیچ سوالی را بدون پاسخ نگذارید. هرچه به ذهنتان می‌رسد بنویسید ممکن است بخشی از آن درست باشد.
8- پاسخهارا با خطی خوب ومرتب
بنویسید و بعداز پاسخ هر سوال خطی بکشید مطمئن باشید خط خوب و ورقه‌ی مرتب در روحیه تصحیح کننده‌ی ورقه اثر خوب خواهد گذاشت.   

9- سعی کنید از تمام وقت خود استفاده کنید و هرگز جلسه امتحان را به خاطر همراه شدن بادوستان خود زود ترک نکنید.( این یکیش سخته.عملی نمیشه)

10- در پایان جوابهای خود را مرور کرده و اشتباهات را اصلاح کنید و برای تکمیل و توضیح بیشتر تغییرات لازم را انجام دهید تا تمام نمره خود را بگیرید.
                                                              flowerموفق باشید بچه هاflower


¤ نویسنده: فاطمه

نوشته های دوستای گلم( )

<      1   2   3   4   5      >

خانه
وررود به مدیریت
پست الکترونیک
مشخصات من
 RSS 

:: بازدید امروز ::
0

:: بازدید دیروز ::
7

:: کل بازدیدها ::
169047

:: درباره من ::

آرشیو کلبه - کلبه ی دوستی

فاطمه
به نام خدا خالق انسان،به نام انسان خالق غم ها،به نام غم ها بوجود آورندگان اشک،به نام اشک تسکین دهنده ی قلب ها،به نام قلب ها ایجادگر عشق،به نام عشق زیباترین خطای انسان! سلام به همه ی دوستای گلم.من فاطمه متولد سال 2/1/70 هستم.امیدوارم شما دوستان با نظرات سازنده ی خودتون در نوشتن این وبلاگ منو یاری کنید.اگه چیزه خاصی مورد نظرتون هست می تونید پیشنهاد بدید و من هم اگه تونستم در مورد مطالب یا عکس و...درخواستی شما مطلب بذارم.اینم بگم که موضوع های این وبلاگ هیچ ربطی به هم ندارن.یه وقت تعجب نکنید.طبیعیه.ممکنه درمورد مسائل سیاسی-اجتماعی-اقتصادی-فلسفی-تاریخی-جغرافیایی-مذهبی-تفریحی-ورزشی و ... باشه.بازم ممنون که به کلبه اومدید.دوستتون دارم.خدانگهدارتون...

:: لینک به وبلاگ ::

آرشیو کلبه - کلبه ی دوستی

:: آرشیو ::

آرشیو کلبه

:: اوقات شرعی ::

:: لینک دوستان من::

عشاق*رضا
آقاشیر
از اون عکسها میخوای بیا اینجا
پیمان دانلود
دست نوشته
عشق من هیچ وقت تنهام نزار
همسفر عشق*زهرا جون
lovlyworld
زیبایی*هستی جون
اقاقی
آسمان آفتابی*شیداسلیمی
لیله القدر
به خود آییم و بخواهیم،‏که انسان باشیم...
خاطرات دختران دبیرستانی
هنرمندان ایرونی
نیلوفر آبی*نیلو جون
عاشقانه*مونا
دل خسته*آناهیتا
فقطخودم وخودت *مهران جون
تنها...*ناشناس شب
کلبه آرزوها*رسول
فریاد زیر آب*فرزاد
دستهایم خالیست*سوده جون
همسفر من*ستاره جون
به نام او*زهرا جون
عطر گل یاس*نسرین
امین و آقای بودی
کلبه ی جوک
سلطان عشق*مهدی
انتظار*علیرضا
جوجو*مهدیس جون

:: لوگوی دوستان من::







:: خبرنامه وبلاگ ::