سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دختر یک خواننده ی معروف باحجاب شد!!! - کلبه ی دوستی


ساعت 1:12 صبح جمعه 86/11/12

سلام بروبچز.چطورید؟خوبید؟چند هفته پیش داشتم تو اینترنت چرخ می زدم که یه دفعه به یه مطلب جالب رسیدم.خیلی برای من جالب بود گفتم واسه شمام بگم شاید نشنیده باشید.مطلب درمورد دختر پانزده ساله ی یک خواننده ی زن معروف لبنانی که بر خلاف رویه مادرش حجاب اسلامی را برگزید.
هیفا وهبی متولد 10 مارس  1970 است که از یک پدر لبنانی و مادر مصری در یک شهر کوچک در نزدیکی جنوب لبنان زاده شد.هیفا در مقام دوم دختر شایسته ی لبنان به شهرت رسید.
زینب دختر هیفاوهبی خواننده ی عرب در نه سالگی ضمن ابراز انزجار از روش زندگی مادرش به پیروی از دستورات خداوند همت گمارد.زینب به مطبوعات گفته است ستاره بودن مادرم که همراه با گناه است برای من هیچ ارزشی ندارد.این دختر هم اکنون به همراه مادربزرگش در کویت زندگی می کند و در نه سال گذشته با مادرش دیداری نداشته است.هیفا وهبی(مادر زینب) همیشه در مصاحبه های خود از پاسخ به پرسش درباره ی دخترش خودداری می کند و یکبار در این باره در جلوی دوربین به شدت گریه کرد.
خانواده ی وهبی از خانواده های معروف شیعه در جنوب لبنان است و برادر هیفا از رزمندگان مقاومت حزب الله بود که در مقابله با صهیونیست در سال 1983 میلادی به شهادت رسید.
نمیدونم والا آدم چی بگه! باور کنه یا نکنه! ولی خداییش اگه واقعیت داشته باشه خیلی جالبه ها! آدم یه چیزایی می شنوه که شاخ درمیاره! خلاصه این بود هیفا و دخترش!!!
  

 


¤ نویسنده: فاطمه

نوشته های دوستای گلم( )

خانه
وررود به مدیریت
پست الکترونیک
مشخصات من
 RSS 

:: بازدید امروز ::
5

:: بازدید دیروز ::
22

:: کل بازدیدها ::
169127

:: درباره من ::

دختر یک خواننده ی معروف باحجاب شد!!! - کلبه ی دوستی

فاطمه
به نام خدا خالق انسان،به نام انسان خالق غم ها،به نام غم ها بوجود آورندگان اشک،به نام اشک تسکین دهنده ی قلب ها،به نام قلب ها ایجادگر عشق،به نام عشق زیباترین خطای انسان! سلام به همه ی دوستای گلم.من فاطمه متولد سال 2/1/70 هستم.امیدوارم شما دوستان با نظرات سازنده ی خودتون در نوشتن این وبلاگ منو یاری کنید.اگه چیزه خاصی مورد نظرتون هست می تونید پیشنهاد بدید و من هم اگه تونستم در مورد مطالب یا عکس و...درخواستی شما مطلب بذارم.اینم بگم که موضوع های این وبلاگ هیچ ربطی به هم ندارن.یه وقت تعجب نکنید.طبیعیه.ممکنه درمورد مسائل سیاسی-اجتماعی-اقتصادی-فلسفی-تاریخی-جغرافیایی-مذهبی-تفریحی-ورزشی و ... باشه.بازم ممنون که به کلبه اومدید.دوستتون دارم.خدانگهدارتون...

:: لینک به وبلاگ ::

دختر یک خواننده ی معروف باحجاب شد!!! - کلبه ی دوستی

:: آرشیو ::

آرشیو کلبه

:: اوقات شرعی ::

:: لینک دوستان من::

عشاق*رضا
آقاشیر
از اون عکسها میخوای بیا اینجا
پیمان دانلود
دست نوشته
عشق من هیچ وقت تنهام نزار
همسفر عشق*زهرا جون
lovlyworld
زیبایی*هستی جون
اقاقی
آسمان آفتابی*شیداسلیمی
لیله القدر
به خود آییم و بخواهیم،‏که انسان باشیم...
خاطرات دختران دبیرستانی
هنرمندان ایرونی
نیلوفر آبی*نیلو جون
عاشقانه*مونا
دل خسته*آناهیتا
فقطخودم وخودت *مهران جون
تنها...*ناشناس شب
کلبه آرزوها*رسول
فریاد زیر آب*فرزاد
دستهایم خالیست*سوده جون
همسفر من*ستاره جون
به نام او*زهرا جون
عطر گل یاس*نسرین
امین و آقای بودی
کلبه ی جوک
سلطان عشق*مهدی
انتظار*علیرضا
جوجو*مهدیس جون

:: لوگوی دوستان من::







:: خبرنامه وبلاگ ::