سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سرمای بی سابقه و زمستون و تعطیلات و اینا... - کلبه ی دوستی


ساعت 3:48 عصر یکشنبه 86/10/23

یه سلام سرد و برفی به همه ی دوست های عزیزم.امیدوارم حالتون خوب باشه و در سلامتی کامل به سر ببرید.شکر خدا امتحانات هم تقریبا تموم شد.البته چندتا امتحان که توی تعطیلی ها افتاد واسه ی بهمن موند و بعدش همvaaaaaay. ولی واقعا خیلی زمستون باحالی بود.البته برای دانش آموزان.اگه بدونید چه حالی میده امتحان داشته باشی و یه دفعه بگن که فردا همه ی مقاطع تعطیلهhuuuuuuuuuuura.واقعا نهایت خوشحالی یه دانش آموز همین میتونه باشه.اینجا که تا الان 5روز به تعطیلی خوردیم.کلی  اس ام اس باحال هم واسم در همین مورد اومد.یکیش گفته بود:( تنها با 10درجه زیاد کردن دمای خونتون و روشن گذاشتن شعله های اجاق گاز حتی در مواقعی که استفاده ندارد ما را در تعطیل کردن مدارس و دانشگاه ها یاری فرمایید.کمک کردن به تعطیلی یک وظیفه ی ملی است.*کمیته ی محصلین تنبل*). ولی به نظر من اگه بدون تعصب و با انصاف به مساله نگاه کنیم مزیت های این تصمیم تعطیلی ها بیشتر از بار منفیشه.ولی واقعا سرمای بی سابقه ای هم هست.مامانم میگه که میتونه این سرمای بی سابقه و شدید یکی از نشانه های ظهور امام زمان (عج) به خاطر شدت فساد و اینجور چیزا باشه.نمیدونم شاید هم همینطور باشه.

البته در کنار این همه خوشحالی مشکلات زیادی هم مثل مشکل کمبود گاز پیش اومده که انشاا... هم وطن های عزیز اگه یه خورده صرفه جویی کنن و به یاری هم این مشکل رو کاهش بدن و برطرف کنن.خوب هوا هم کم سرد نیست.پس باید گفت لطفا رعایت کنید.خوب دیگه زیاد وارد این مسئله نمیشم.
امیدوارم زمستون خوبی داشته باشید.bye


¤ نویسنده: فاطمه

نوشته های دوستای گلم( )

خانه
وررود به مدیریت
پست الکترونیک
مشخصات من
 RSS 

:: بازدید امروز ::
0

:: بازدید دیروز ::
22

:: کل بازدیدها ::
169122

:: درباره من ::

سرمای بی سابقه و زمستون و تعطیلات و اینا... - کلبه ی دوستی

فاطمه
به نام خدا خالق انسان،به نام انسان خالق غم ها،به نام غم ها بوجود آورندگان اشک،به نام اشک تسکین دهنده ی قلب ها،به نام قلب ها ایجادگر عشق،به نام عشق زیباترین خطای انسان! سلام به همه ی دوستای گلم.من فاطمه متولد سال 2/1/70 هستم.امیدوارم شما دوستان با نظرات سازنده ی خودتون در نوشتن این وبلاگ منو یاری کنید.اگه چیزه خاصی مورد نظرتون هست می تونید پیشنهاد بدید و من هم اگه تونستم در مورد مطالب یا عکس و...درخواستی شما مطلب بذارم.اینم بگم که موضوع های این وبلاگ هیچ ربطی به هم ندارن.یه وقت تعجب نکنید.طبیعیه.ممکنه درمورد مسائل سیاسی-اجتماعی-اقتصادی-فلسفی-تاریخی-جغرافیایی-مذهبی-تفریحی-ورزشی و ... باشه.بازم ممنون که به کلبه اومدید.دوستتون دارم.خدانگهدارتون...

:: لینک به وبلاگ ::

سرمای بی سابقه و زمستون و تعطیلات و اینا... - کلبه ی دوستی

:: آرشیو ::

آرشیو کلبه

:: اوقات شرعی ::

:: لینک دوستان من::

عشاق*رضا
آقاشیر
از اون عکسها میخوای بیا اینجا
پیمان دانلود
دست نوشته
عشق من هیچ وقت تنهام نزار
همسفر عشق*زهرا جون
lovlyworld
زیبایی*هستی جون
اقاقی
آسمان آفتابی*شیداسلیمی
لیله القدر
به خود آییم و بخواهیم،‏که انسان باشیم...
خاطرات دختران دبیرستانی
هنرمندان ایرونی
نیلوفر آبی*نیلو جون
عاشقانه*مونا
دل خسته*آناهیتا
فقطخودم وخودت *مهران جون
تنها...*ناشناس شب
کلبه آرزوها*رسول
فریاد زیر آب*فرزاد
دستهایم خالیست*سوده جون
همسفر من*ستاره جون
به نام او*زهرا جون
عطر گل یاس*نسرین
امین و آقای بودی
کلبه ی جوک
سلطان عشق*مهدی
انتظار*علیرضا
جوجو*مهدیس جون

:: لوگوی دوستان من::







:: خبرنامه وبلاگ ::