سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مسافرت های عید و عکسهای آن - کلبه ی دوستی


ساعت 4:26 عصر جمعه 87/1/23

سلام.امیدوارم حالتون خوبه خوب باشه و سال خوبی رو شروع کرده باشید.ببخشید که این آپم خیلی دیر شد.آخه تا 16 فروردین که مسافرت بودیم و بعد از اونم که خدا روز بد نده.پشت سر هم این معلمامون امتحان گذاشته بودن( نیست خیلی هم میخوندیم ) و دیگه وقت خالی نداشتم.امیدوارم عید به شما هم خوش گذشته باشه. این سری می خوام عکس های مسافرت و جاهای دیدنی که رفتیم رو بذارم.مسافرت ما رشت و طرف های شمال بود.(البته قم و همدان هم رفتیم).این آپ رو به افتخار آقا بهیاد میزارم که هرجا می رفتیم می گفت واسه وبلاگت عکس بگیرم.( قابل ذکر که عکسهای ماسوله توسط آقا بهنام گرفته شده)

masule

masule

masule

این چندتا عکس نمایی از ماسوله است. ماسوله یه شهر کوهستانی و بسیار سرسبز و زیبا که حدود 55 کیلومتری رشته.شهر ماسوله نزدیک شهرستان های فومن و ماسال و خلخاله.ماسوله در فهرست آثار ملّی هم به ثبت رسیده. همون طور که تو عکس ها می بینید ،شهر تاریخی ماسوله یه معماری جالبی داره که همون باعث جالب بونش شده.محوطه ی جلوی خونه ها و پشت بوم ها هردو به عنوان پیاده رو استفاده میشن.حیاط ساختمون بالایی، پشت بوم ساختمون پایینیه.ساختمون ها هم معمولا از دو طبقه بیشتر نبودن.خلاصه ماسوله خیلی خوش گذشت و خاطرات خوبی رو به جا گذاشت.
روز 13به در هم به یکی از روستاهای گیلان رفتیم( اگه اشتباه نکنم فکر کنم اسمش کمسار بود) که خیلی خیلییییییییییییییی خوش آب و هوا بود و کلی هم خوش گذشت.خیلی مناظر زیبا و دیدنی داشت.گیاهان متنوعی داشت که بعضی از اون گیاهان رو فقط در اونجا میشه یافت کرد و در نقاط دیگه ی ایران وجود نداره.این عکس غازهارو که می بینید رو خودم گرفتم.خیلییییییییییی ناز بودن.مامانه را می رفت و بچه هاش دنبالش میومدن.من عاشق جوجه و اردک و اینجور چیزام.خدا می دونه چقدر اینا ناناز بودن.

این بود خلاصه ای از مسافرت های عید سال 87.امیدوارم که خوشتون اومده باشه.فعلا


¤ نویسنده: فاطمه

نوشته های دوستای گلم( )

خانه
وررود به مدیریت
پست الکترونیک
مشخصات من
 RSS 

:: بازدید امروز ::
29

:: بازدید دیروز ::
6

:: کل بازدیدها ::
169037

:: درباره من ::

مسافرت های عید و عکسهای آن - کلبه ی دوستی

فاطمه
به نام خدا خالق انسان،به نام انسان خالق غم ها،به نام غم ها بوجود آورندگان اشک،به نام اشک تسکین دهنده ی قلب ها،به نام قلب ها ایجادگر عشق،به نام عشق زیباترین خطای انسان! سلام به همه ی دوستای گلم.من فاطمه متولد سال 2/1/70 هستم.امیدوارم شما دوستان با نظرات سازنده ی خودتون در نوشتن این وبلاگ منو یاری کنید.اگه چیزه خاصی مورد نظرتون هست می تونید پیشنهاد بدید و من هم اگه تونستم در مورد مطالب یا عکس و...درخواستی شما مطلب بذارم.اینم بگم که موضوع های این وبلاگ هیچ ربطی به هم ندارن.یه وقت تعجب نکنید.طبیعیه.ممکنه درمورد مسائل سیاسی-اجتماعی-اقتصادی-فلسفی-تاریخی-جغرافیایی-مذهبی-تفریحی-ورزشی و ... باشه.بازم ممنون که به کلبه اومدید.دوستتون دارم.خدانگهدارتون...

:: لینک به وبلاگ ::

مسافرت های عید و عکسهای آن - کلبه ی دوستی

:: آرشیو ::

آرشیو کلبه

:: اوقات شرعی ::

:: لینک دوستان من::

عشاق*رضا
آقاشیر
از اون عکسها میخوای بیا اینجا
پیمان دانلود
دست نوشته
عشق من هیچ وقت تنهام نزار
همسفر عشق*زهرا جون
lovlyworld
زیبایی*هستی جون
اقاقی
آسمان آفتابی*شیداسلیمی
لیله القدر
به خود آییم و بخواهیم،‏که انسان باشیم...
خاطرات دختران دبیرستانی
هنرمندان ایرونی
نیلوفر آبی*نیلو جون
عاشقانه*مونا
دل خسته*آناهیتا
فقطخودم وخودت *مهران جون
تنها...*ناشناس شب
کلبه آرزوها*رسول
فریاد زیر آب*فرزاد
دستهایم خالیست*سوده جون
همسفر من*ستاره جون
به نام او*زهرا جون
عطر گل یاس*نسرین
امین و آقای بودی
کلبه ی جوک
سلطان عشق*مهدی
انتظار*علیرضا
جوجو*مهدیس جون

:: لوگوی دوستان من::







:: خبرنامه وبلاگ ::